Untitled-2

Α’ Λυκείου

Στην Α’ τάξη του Λυκείου, ο μαθητής αρχίζει την πορεία του στο Ενιαίο Λύκειο και είναι πολύ σημαντικό να ετοιμαστεί ουσιαστικά, αποκτώντας την απαραίτητη υποδομή για τη γνώση που θα ακολουθήσει στις επόμενες τάξεις αλλά και για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει.

Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, πρέπει ο μαθητής να δουλέψει μεθοδικά και να δει σε βάθος την προσφερόμενη ύλη και γνώση. Για παράδειγμα, η ενασχόλησή του με τα αφηρημένα Μαθηματικά, η γνωριμία του με την «απόδειξη» στην Ευκλείδεια Γεωμετρία, αλλά και το πέρασμά του στην υπολογιστική Φυσική και Χημεία, πρέπει να γίνουν με τρόπο τέτοιο ώστε ο μαθητής να κατακτήσει και τελικά να αγαπήσει αυτή την τόσο πολύτιμη και βασική γνώση.

Για να γίνει αυτό, ο μαθητής πρέπει να διδαχθεί την ύλη πριν από το σχολείο του αναλυτικά και μεθοδικά από τον καθηγητή του, έτσι ώστε να αποφύγει τις άκαιρες απογοητεύσεις, αλλά και να γίνει κάτοχος αυτής της Γνώσης.

 

B’ Λυκείου

Στη Β’ τάξη του Λυκείου είναι πολύ σημαντικό ο μαθητής να διδαχτεί την εξεταστέα ύλη πριν από το σχολείο του, αναλυτικά και μεθοδικά από τον καθηγητή-συμπαραστάτη, ο οποίος θα του αναπτύξει και θα του αναλύσει το γνωστικό αντικείμενο ώστε ο μαθητής:

 

· να εμπεδώσει με άνετο τρόπο την εξεταστέα ύλη.

· να επιτύχει υψηλές επιδόσεις στις εξετάσεις του.

 

Γ’ Λυκείου

Η Γ’ τάξη του Λυκείου είναι αντικειμενικά εκείνη που θα κρίνει, κατά αποφασιστικό τρόπο, το σύνολο των μορίων που θα συγκεντρώσει ο μαθητής και τα οποία θα καθορίσουν τη σειρά προτεραιότητας για την εγγραφή του σε συγκεκριμένο τμήμα ΑΕΙ – ΤΕΙ της χώρας.

Για να αυξηθούν λοιπόν οι πιθανότητες επιτυχίας, είναι απαραίτητο ο μαθητής να διδαχθεί την εξεταστέα ύλη πριν από το σχολείο του, αναλυτικά και κατανοητά, έτσι ώστε:

 

· να αφομοιώσει την εξεταστέα ύλη και να είναι προετοιμασμένος για το σχολείο του.

· να αποδώσει στο έπακρο των ικανοτήτων του κατά τις εξετάσεις ώστε να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.